یکی از سوالاتی که در دوره های آموزش حسابداری آریا تهران با آن رو به رو هستیم این است که بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی، فروشگاهی، خدماتی و … در ایران و جهان کدام است. نرم افزار های متعددی در این راستا وجود دارند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای کاربرد خاصی مناسب اند. در این مقاله بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری ایران و جهان را به شما معرفی میکنیم.

ما در دوره های آموزش حسابداری شرکت آریا تهران بهترین و پرکاربردترین نرم افزار ها را به شما معرفی میکنیم تا نحوه کار کردن با این نرم افزار ها را به شما آموزش میدهیم. برای شرکت در این دوره آموزش حسابداری و دریافت مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای با ما تماس بگیرید.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری

امروزه استفاده نکردن از نرم افزار های حسابداری در امور مالی و حسابداری امکان پذیر نیست؛ بنابراین تمامی کسب و کار ها برای بهتر انجام دادن فعالیت های حسابداری خود به خرید نرم افزار های حسابداری اقدام می کنند.

تا کنون نرم افزار های زیادی تولید و به بازار عرضه شده اند که در ادامه تعدادی از بهترین نرم افزارهای حسابداری ایران را برایتان نام برده و بیشتر درموردشان توضیح می دهیم.

 معمولاً عملکرد نرم افزار های حسابداری رضایت بخش است اما مدیران مالی و حسابداران سعی می کنند از معتبر ترین برند ها نرم افزار مالی مورد نیاز خود را تامین کنند.

مدیران شرکت ها و سازمان ها با توجه به اطلاعات و گزارشاتی  که مدیران مالی و حسابداران آنها را جمع آوری کرده و در اختیارشان قرار می دهند، تصمیماتی را اتخاذ می کنند.

نرم افزار حسابداری، ابزاری است که این گزارشات و اطلاعات را پردازش و در اختیار مدیران قرار می دهد.

بنابراین نرم افزاری که در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین گزارش و اطلاعات را از نیاز واحد مالی تهیه کند، بهترین نرم افزار حسابداری شناخته می شود.

اگر سوالی در زمینه نحوه کار با نرم افزار های حسابداری دارید میتوانید با شرکت حسابدرای آریا تهران تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری
بهترین نرم افزار حسابداری کدام است

ویژگی بهترین نرم افزار حسابداری چیست

برای آن که بهترین نرم افزار حسابداری را بیابید باید ابتدا بررسی کنیم که آیا نرم افزار مورد نظر شما ویژگی برتری نسبت به سایر نرم افزار ها دارد یا نه.

در این قسمت تعدادی از ویژگی های منجصر به فرد یک نرم افزار جسابداری پر کاربرد و کاربر پسند را برای شما مرور کرده ایم.

خدمات پشتیبانی مناسب نرم افزار

قابلیت پشتیبان گیری خودکار، کاربری آسان و میزان محبوبیت نرم افزار در بین حسابداران، امکانات و وجود استاندار ها و اصول حسابداری و قیمت مناسب نرم افزار حسابداری از ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری در است و به هنگام انتخاب و استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب است به این ویژگی ها توجه داشته باشید.

قیمت مناسب نرم افزار

بحث مالی و اقتصادی در همه جا مطرح است و اگر یک نرم افزار خیلی خوب هم باشد ولی قیمت بالایی داشته باشد در نهایت همین قیمت بالا سبب افت ان و خارج شدنش از عرصه رقابت میشود.

آسان بودن کار با نرم افزار

کاربرپسند بودن نرم افزار و محیط آسان برای کار با آن از ویژگی هایی است که سبب وفاداری کاربران به اپلیکیشن میشود. هرچه محیط کار با نرم افزار ساده تر باشد مخاطبان بیشتری را جلب میکند.

نکات انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب

4 ویژگی بهترین نرم افزار که کمی قبل به آنها شاره شد، مواردی هستند که اگر قصد انتخاب و خریداری یک نرم افزار حسابداری را دارید باید به آنها توجه فرمایید.

البته ویژگی قیمت مناسب نرم افزار حسابداری نسبت به دیگر ویژگی ها از اهمیت کمتری برخوردار است. در ادامه بیشتر در این مورد برایتان توضیح می دهیم.

اگر میخواهید بهترین و معتبرترین سایت های حسابداری در ایران را بشناسید میتوانید مطالب ما در صفحه بهترین سایت حسابداری ایران را بخوانید.

در این مقاله تمام ویژگی هایی که میتوانید ارزش و اعتبار سایت معتبر را بشناسید برای تان توضیح داده ایم تا به هر سایتی اعتماد نکنید.

نکات انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب
نحوه انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب

خدمات پشتیبانی مناسب نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری باید شامل یک پشتیبانی خوب و کامل باشد.

پاسخ گویی تلفنی، خدمات پشتیبانی اینترنتی، خدمات آموزش به تیم حسابداری و برخورداری از هزینه مناسب و مقرون به صرفه از مواردی هستند که به کاربران ارائه می شوند در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می دهیم.

  • پاسخگویی تلفنی : از طرف شرکت سازنده نرم افزار یک بازه زمانی اعلام می شود که البته امکان دارد برای یک نرم افزار حسابداری، پشتیبانی تلفنی در هز زمانی ممکن باشد.
  • خدمات پشتیبانی اینترنتی : این به عبارت به این معناست که پشتیبان بر روی سیستم مشتری ریموت می شود و مشکلات را رفع می کند.

خدمات آموزش به تیم حسابداری

شرکت سازنده نرم افزار باید در هر زمانی نیرو های متخصصی را آماده داشته باشد تا در مواقعی که تیم حسابداری نیاز به آموزش داشت از این خدمات حضوری بتوانند استفاده کنند.

برخورداری از هزینه مناسب و مقرون به صرفه : معمولاً هزینه پشتیبانی، یک پنجم هزینه نرم افزار تهیه شده به مدت یک سال است.

یکی از سوالاتی که در زمیه انتخاب رشته حسابداری مطرح میشود این است که حداقل معدل لازم برای رشته حسابداری چقدر است و با چه معدلی میتوان در بهترین دانشگاه های ایران قبول شد.

برای پاسخ به این پرسش میتوانید با ما تماس بگیرید و یا به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

کاربری آسان و میزان محبوبیت نرم افزار در بین حسابداران

نرم افزار حسابداری که کاربری آسان و محبوبیت بالایی در بین حسابداران داشته باشد، بیشتر از دیگر نرم افزار ها بین حسابداران و مدیران مالی متخصص در زمینه خود محبوب و معروف می شود.

به همین دلیل بهتر است اگر خودتان اطلاعاتی در زمینه ی نرم افزار های حسابداری و ویژگی ها و کاربرد آنها ندارید از یک حسابدار یا مدیر مالی متخصص برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری کمک بگیرید.

همچنین محیط ساده و مرتب یک نرم افزار، کار با نرم افزار را برای حسابداران راحت تر و سریع تر می کند.

امکانات و وجود استاندار ها و اصول حسابداری

برای اینکه هر کاربری نتواند در حساب ها دست برده و برا به دست آوردن منافع شخصی در اطلاعات تغییری ایجاد نکند، نرم افزار حسابداری باید کنترل های داخلی لازم و مناسب را داشته باشد.

برای مثال سیستم آن طوری طراحی شده باشد که چند کاربر خطاها و اشتباهات گزرشات را کنترل کنند و در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات نیاز به تایید چند کاربر برای انجام تغییرات باشد.

قیمت مناسب نرم افزار حسابداری

ممکن است که شما یک نرم افزار حسابداری را انتخاب کرده باشید که رایگان بوده و یا از قیمت بالا یا پایینی برخوردار است و ممکن است این نرم افزار سه ویژگی قبلی را نداشته یا با داشتن تمام ویژگی ها برای کسب و کار شما مناسب نباشد.

برای مثال یک کسب و کار کوچک نسبت به یک شرکت و سازمان بزرگ نیاز به نرم افزار حسابداری ساده تری دارد و نرم افزار های حسابداری پیشرفته به درد این کسب و کار های کوچک نمی خورد، به همین دلیل است که قیمت نرم افزار حسابداری نسبت به دیگر ویژگی ها از اهمیت کمتری برخوردار است.

لیست بهترین نرم افزار های حسابداری ایران

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، فرداد، هلو، پیوست، تدبیر، پارمیس، محک، قیاس، شایگان، آرین سیستم و ابرستان از بهترین نرم افزار حسابداری هستند.

لیست بهترین نرم افزار های حسابداری ایران
لیست پرکاربردترین و بهترین نرم افزار های حسابداری ایران

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار  یکی از پرفروش‌ و معروف ترین نرم افزارهای حسابداری ایران است.

نرم افزار حسابداری سپیدار محصول شرکت همکاران سیستم که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ایرانی نرم افزارهای ERP است.

نرم افزار سپیدار، بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه و شرکت‌های متوسط و کوچک است؛ همچنین به زیرسیستم های حسابداری، دریافت و پرداخت دارایی ثابت، مشتریان و فروش، پخش و سفارش گیری، انبارداری، حقوق و دستمزد ، حقوق و دستمزد، پخش و سفارش گیری تولید و پیمانکاری مجهز می باشد.

نرم افزار سپیدار با نرم افزارهای CRM و ERP سازگاری داشته و امکان همگام سازی آن نیز وجود دارد.

معمولاً خروجی این نرم افزار در همه جا قابل ارائه است و در این زمینه نگرانی نخواهید داشت.

مزایا نرم افزار حسابداری سپیدار

  • نصب راحت
  • تقریباً پاسخگوی تمام نیاز های مربوط به حسابداری شرکت ها و فروشگاه ها است.
  • نوار جستجو طراحی شده در این نرم افزار بسیار کاربرد داشته و با دسترسی سریع تر باعث صرفه جویی در زمان می شود.
  • داشتن قابلیت سازگاری و همگام سازی ساده با دیگر نرم افزار ها

معایب نرم افزار حسابداری سپیدار

  • سرعت کند
  • پشتیبانی ضعیف
  • هزینه بالای نرم افزار و پشتیبانی
  • وجود مشکلات در بعضی ابزار ها و رفع نشدن آنها در بروزرسانی ها
  • مناسب نبودن برای کسب و کار های بزرگ

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد یکی از شرکت‎های عضو آرین سیستم است که برای کسب و کار و شرکت های کوچک طراحی شده و در حوزه های بازرگانی، خدماتی، صنعتی و پیمانکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا نرم افزار حسابداری فرداد

  • بهترین گزینه برای شرکت ها و شغل های کوچک است. (نرم افزار فرداد با هدف تامین نیاز شرکت هاغی حسابداری کوچک طراحی شده.)
  • با تکیه بر نرم افزار قدیمی آرین سیستم ساخته شده.
  • محیطی ساده را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • کار با ان راحت بوده و تقریباً تمام نیاز ها را در زمینه حسابداری پاسخگو است.

معایب نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

  • به دلیل نوپا بودن این نرم افزار امکان بروز مشکلات فراوان وجود دارد.
  • نسخه فروشگاهی ندارد.
  • به دلیل جدید بودن نسبت به سایر نرم افزار ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو در سال 1377 وارد بازار شده و از محصولات شرکت طرفه نگار است.

به دلیل حضور طولانی مدت در بازار نرم افزار های حسابداری، از محبوب ترین نرم افزار ها شناخته می شود.

بسته های مختلفی علاوه بر نرم افزارحسابداری فروشگاهی مانند نرم افزار های حسابداری تولیدی، شرکتی، صنعتی، جامع و تخصصی اصناف نیز ارائه می شود.

در 4 سطح و قیمت برای نیاز و کسب و کار های مختلف و همچنین برای افرادی که بودجه ای را در نظر دارند بسیار انتخاب را آسان می کند.

شما برای آن که بتوانید در کشور های خارجی نیز از تخصص حسابداری کسب درآمد کنید لازم است که مهارت های بیشتری را کسب کنید و یا کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما باشد.

در مقاله بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران به طور کامل تمام کشور های خارجی را مورد بررسی قرار داده ایم و بهترین کشور ها را به شما معرفی کرده ایم.

نرم افزار حسابداری هلو
مزایا و معایب نرم افزار حسابداری هلو

مزایا نرم افزارهای حسابداری هلو

  • حل و فصل ساده امور روزانه
  • ساده بودن رابط کاربری
  • استفاده از امکانات و ابزار های نرم افزار بدون دانش خاصی در زمینه حسابداری
  • وجو بیش از عنوان تحصصی برای اصناف مختلف
  • یکی  از بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان است.
  • مناسب برای کسب و کار های کوچیک

معایب نرم افزارهای حسابداری هلو

مهم‌ترین مشکل نرم افزار حسابداری هلو عدم رعایت اصول سرفصل‌های حسابداری است که به شکلی جدی باعث می‌شود بسیاری از حسابداران از این نرم افزار حسابداری گریزان باشند.

مشکل دیگر نرم افزار حسابداری هلو پشتیبانی آن است که به شکل‌های مختلف باعث نارضایتی گروهی از کاربران شده است.

ازجمله اینکه در برخی مواقع ظرفیت پشتیبانی کمتر از کاربرانی است که نیاز به پشتیبانی دارند.

نرم افزار حسابداری پیوست

از قدیمی‌ترین شرکت‌های نرم افزار حسابداری در ایران است. این شرکت حدوداً 30 سال سابقه در این زمینه داشته به همین دلیل مشتریان بزرگی در میان سازمان‌ها و نهادهای بزرگ دولتی دارد.

حدود 15 سال از ساخت نرم افزار حسابداری پیوست که از مجموعه نرم افزارهای مالی پیوست است، می‌گذرد.

این نرم افزار برای پاسخ به نیاز های حسابداری سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای با حجم کاری بالا طراحی شده است.

این نرم افزار قابلیت نصب چندین زیرسیستم حسابداری، انبار و کالا، پیمان‌ها و قراردادها، بازرگانی، اموال، هولدینگ، بودجه و اعتبارات، ساخت و تولید، حسابداری دولتی، ارزی و خزانه داری را در خود دارد.

 را در خود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ‌های « «خزانه داری»، « « »، «ساخت و تولید»، « «ارزی»، «حسابداری دولتی» و « اشاره کرد.

مزایا نرم افزار حسابداری پیوست

  • دارای زیر سیستم های متنوع است.
  • ساده بودن محیط نرم افزار
  • مناسب برای کسب و کار های بزرگ
  • فراهم سازی بستری کامل برای یکپارچه سازی سیستم اتوماسیون

معایب نرم افزار حسابداری پیوست

  • به دلیل پیشرفته و پیچیدگی های نرم افزار برای کسب و کار های متوسط و کوچک مناسب نیست.
  • با وجود مشتریان قدرتمند، پشتیبانی کاملی در اختیار مشتریان کوچک تر قرار نمی گیرد.
  • این نرم افزار نسخه ی فروشگاهی ندارد.

نرم افزار حسابداری تدبیر

اولین نسخه ی نرم افزار حسابداری تدبیر در سال 1377 به بازار نرم افزار ها عرضه شد. شرکت های بزرگی مانند سام سرویس و گلدیران از این نرم افزار استفاده کردند به همین دلیل این نرم افزار بسیار توسعه پیدا کرد.

خوب است بدانید که اگر از نرم افزار های سازمانی دیگر تدبیر استفاده می کنید، می توانید بین نرم افزار ها عملیات همگام سازی را انجام داده و کار درون سازمانی را راحت تر پیش ببرید.

مزایا نرم افزار حسابداری تدبیر

  • نصب آسان
  • دارای امکانات و محیطی ساده
  • خدمات پشتیبانی تقریباً نامحدودی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • برای شرکت ها و سازما ن های بزرگ مناسب است.

معایب نرم افزار حسابداری تدبیر

  • به روز نشدن رابط کاربری
  • رفع نشدن مشکلاتی قدیمی
  • به دلیل Code page اختصاصی، امکان بروز مشکل به هنگام ورود و گرفتن خروجی اطلاعات
  • برای کسب و کار های کوچک مناسب نیست. ( البته تدبیر لایت محصول جدید این شرکت سازنده است که همانوطر که گفته شده برای کسب و کار های کوچک مناسب است. )

نرم افزار حسابداری پارمیس

از بهترین نرم افزار حسابداری اندروید، نرم افزار حسابداری پارمیس است.

این نرم افزار از محصولات شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است و از سال 1383 کار خود را آغاز کرده و می توان گفت یک از بهترین نرم افزار حسابداری ابری می باشد.

در 3 نسخه ی پارمیس پرو، پارمیس استار، پارمیس 360 طراحی شده.

  • پارمیس پرو : مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط.این نرم افزار خود در سری های فروشگاهی، تولیدی، جامع و شرکتی تولید می شود.
  • پارمیس استار : مناسب کسب‌وکارهای بزرگ. بر روی زیرسیستم های  انبار، خزانه، بازرگانی خارجی، بازرگانی، CRM، تولید و بهای تمام‌شده، حقوق و دستمزد، حسابداری و مالی، فروشگاه اینترنتی و . . . نصب می شود.
  • پارمیس 360 : راهکاری ابری برای کسب‌وکارهای کوچک
نرم افزار حسابداری پارمیس
مزایا و معایب نرم افزار حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

  • مناسب برای افرادی که آشنایی کمتری با حسابداری دارند.
  • مناسب برای کسب وکار های کوچک
  • داشتن رابط کاربری ساده
  • نسخه پارمیس پرو مناسب ترین انتخاب برای مشغالی مانند خرده فروشان و فروشگاه های اینترنتی
  • عرضه نسخه های اختصاصی برای بعضی از مشاغل

معایب نرم افزار حسابداری پارمیس

معمولا شیوه ی کار این نرم افزار برای حسابداران قدیمی و با تجربه خوشایند نیست.

بر اساس نظر برخی کاربران محیط کاری آن جذاب و کاربردی نبوده و عده ای فضای آن را غیر حرفه ای می دانند.

نرم افزار حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک از سال 1385 وارد عرصه نرم افزار های حسابداری شده و از محصولات گروه نرم افزاری محک است .

این نرم افزار بسیار سریع به یک از مشهور ترین نرم افزار های حسابداری در بازار شد.

نرم افزار حسابداری محک در دو قالب عمومی که برای کسب وکار های کوچک مناسب است و تجاری که برای کسب و کار های بزرگ مناسب است.

این نرم افزار در سه نسخه ی شرکتی، فروشگاهی و تولیدی برای نیاز های مختلف طراحی شده تا قیمتی مقرون به صرفه برای مشتریان داشته باشد.

نرم افزار حسابداری محک مانند دیگر نرم افزار های حسابداری شامل زیر سیستم های مانند مالی، حقوق و دستمزد، تولید، بازرگانی، انبار داری و پروژه و دارایی می شود.

مزایا نرم افزار حسابداری محک

  • ارائه خدمات نصب و پشتیبانی 1 ساله به صورت رایگان
  • تدارک دیدن امکانات اختصاصی برای برخی صنوف فروشگاهی
  • داشتن محیط رابط کاربری  جذاب و در دسترس
  • بر اساس نیاز کاربران هزینه های متنوعی دارد.
  • نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای امکاناتی که استفاده نمی شوند، نیست.
  • معایب نرم افزار حسابداری محک
  • از پشتیبانی قوی برخوردار نیست.
  • با افزایش تعداد اطلاعات و اسناد امکان بروز مشکلاتی  وجود دارد.
  • گرفتن خروجی یا گزارش گیری در این نرم افزار پیچیده و گاهی با مشکل مواجه می شود.

نرم افزار حسابداری قیاس

یکی از محصولات شرکت نرم افزاری راهکار نوین سیاق، نرم افزار حسابداری قیاس است که یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان در زمینه نرم افزار است.

نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی قیاس با تحول در رابط کاربری خود در سال 94 تبدیل به بهترین نرم افزار حسابداری از جهت زیبایی و به‌روز بودن ظاهر نرم افزار شد.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب‌ وکارهای کوچک و متوسط تولیدشده و نسخه ابری آن نیز مدتی است که به بازار عرضه‌شده.

 نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس زیرسیستم های مالی، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و جامع نیز برای استفاده کاربران عرضه می‌شود.

نرم افزار حسابداری قیاس در سیستم عامل های ویندوز، وب و اندروید قابل استفاده است.

این نرم افزار 4 سطحی است و می توان آن را به 6 سطح نیز ارتقا داد.

نرم افزارهای خزانه داری، فروش، انبار، حقوق دستمزد و تولید و گردش کالا ازجمله بسته های این نرم افزار هستند.

نرم افزار حسابداری قیاس
مزایا و معایب نرم افزار حسابداری قیاس

مزایا نرم افزار حسابداری قیاس

  • تعریف انواع حساب، بانک، هزینه و . . .
  • امکان ثبت، یادآوری و پیش بینی طلب، بدهی، هزینه و درآمد
  • استفاده ازرمزجهت ورود به نرم افزار برای جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز دیگر اشخاص
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان
  • امکان بروزرسانی نرم افزار
  • استفاده از نرم افزار ابری آن بدون محدودیت مکانی
  • از بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان اندروید تولید شده در ایران است.

معایب نرم افزار حسابداری قیاس

  • محیط کاربری برای حسابداران قدیمی چندان جذاب نیست.
  • دچار مشکل شدن روند کار به دلیل بروز مشکل در اینترنت
  • برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب نیست.

نرم افزار حسابداری شایگان

از قدیمی ترین سیستم های نرم افزار حسابداری در ایران نرم افزار حسابداری شایگان است.

نسخه ابتدایی آن حدوداً در اوایل سال 70 به بازار نرم افزار ها عرضه شد و موارد مانند یکپارچگی امکانات، خردی و فروش، دریافت و پرداخت، انبار داری، دفتر چک، دفتر قسط، مرکز هزینه و . . . از امکانات این نرم افزار حسابداری می باشد.

بسته های نرم افزاری حسابپر صنعتی،بازرگانی، اموال و حقوق پرسنل و دستمزد از جمله سیستم های نرم افزار حسابداری شایگان هستند.

در این نرم افزار می توان گزارش های متنوعی را به اپراتور داد همچنین تا 10 سطح قابلیت تعریف شدن دارد.

مزایا نرم افزار حسابداری شایگان

  • برای انواع کسب وکار های مختلف تولید شده.
  • برای کسب وکار های کوچک مناسب تر است.
  • برای صنوف مختلف برخی نسخه های اختصاصی تولید شده اند.
  • گزارش گیری متنوع از دیگر مزیته های نرم افزار حسابداری شایگان است.

معایب نرم افزار حسابداری شایگان

  • خرید و راه اندازی آن هزینه ی بالایی دارد.
  • بالا بودن هزینه پشتیبانی.
  • با اضافه شدن کاربر جدید هزینه ای مازاد باید پرداخت شود.
  • با وجود قدیمی بودن به شرکت ها و سازمان های بزرگ پیشنهاد نمی شود.

نرم افزار حسابداری آرین سیستم

نرم افزار حسابداری آرین سیستم کار خود را از سال 1383 آغاز کرده و از تولیدات شرکت داده پردازی آرین سیستم است و سیستم های مدیریت یکپارچه مالی، منابع انسانی، و ادرای را عرضه می کند.

به شرکت ها وسازمان های بزرگی که حجم کاری بالایی دارند استفاده از نرم افزار حسابداری شایگان توصیه می شود.

همچنین شما از ویژگی هماهنگی نرم افزار حسابداری با دیگر نرم افزار ها در صورتی که از تمامی مجموعه های ERP آرین سیستم استفاده کنید، برخوردار می شوید.

شرکت داده پردازی آرین سیستم امکانات نصب، آموزش، 6 ماه پشتیبانی رایگان و تا 10 سال تضمین پشتیبانی را به کاربران خود ارائه می کند.

مزایا نرم افزار حسابداری آرین سیستم

  • بر روی انواع سیستم عامل ها با نسخه های قدیمی ویندوز و اندروید اجرا می شود.
  • به طور مداوم به روز رسانی هایی را برای نرم افزار ها منتشر می کند.
  • محیط رابط کاربری این نرم افزاری شبیه به نسخه های قدیمی آفیس است.
  • دموی نرم افزار حسابداری شایگان از روی وب سایت شرکت داده پردازی آرین سیستم قابل دسترس است.
  • مناسب برای کسب وکار های بزرگ با حجم کاری بالا

معایب نرم افزار حسابداری آرین سیستم

  • مناسب کسب و کار های کوچک و متوسط نیست.
  • به دلیل پیچیدگی، سرعت انجام کار را کاهش می دهد.
  • برخی کاربران ادعا کردند که مراحل ثبت سند و فاکتور در این نرم افزار راحت نبوده و زمان بر است.
  • کاربران بر این باورند که این نرم افزار برای سیستم های فروش مناسب نیست.

نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان همانند نرم افزار های قدیمی، به صورت نصبی و شبکه ای است اما تفاوتی با نرم افزار های قدیمی دارد و آن این است که مراحل نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری ابرستان در مرکز داده و سرور های امن اینترنتی و بر اساس مدل  SaaS می باشد.

بر اساس فناوری پردازش ابری طراحی شده اند و در این حالت داده ها به ابر فرستاده شده در قسمتی پردازش می شوند و سپس به کاربر منتقل می شوند.

برای انجام پردازش ها نیازی به امکانات سخت افزاری نیست و تمام پردازش های نرم افزار ابری در سرور های ارائه دهنده سرویس صورت می گیرد.

بنابراین تنها با برقراری یک ارتباط اینترنتی می توان به سرور های ارائه دهنده دست یافت و از خدمات آن سرویس دهنده استفاده ی لازم را برد.

نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان
معرفی نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان

مزایا نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند سطوح مختلفی از یک کسب وکار ( صاحب کسب وکار، مدیر مالی، مشاور مالی، حسابدار و. . . ) حتی در شعب های مختلف، همگی در زمانی و مکان دلخواه به نسخه ای واحد و یکپارچه از اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

معایب نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان

به دلیل انلاین بودن سیستم نرم افزار حسابداری ابرستان، هنگامی که اینترنت قطع می شود نمی توان به سیستم حسابداری تحت وب ان دسترسی پیدا کرد.

البته راه کار هایی برای حل این مشکل وجود دارد اما هیچ کدام به خوبی پاسخگوی این مشکل نیستند.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رایگان

نرم افزار های فرداد، پارمیس، ابرستان و . . . از جمله بهترین نرم افزار حسابداری رایگان هستند و با توجه به توضیحات داده شده در مورد هر کدام و مزیت ها و معایب انها می توانید از نظر خود بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب و از کاربرد های آن استفاده کنید.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری رایگان
معرفی پرکاربردترین و بهترین نرم افزار حسابداری رایگان در ایران
بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی کدام است

نرم افزار های حسابداری فرداد، قیاس، سپیدار و . . . از بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی هستند و هر کدام خدماتی را به کاربران خود ارائه می کنند.

اگر قصد انتخاب نرم افزار های حسابداری خدماتی را دارید می توانید به تعریفات و ویژگی های این نرم افزار ها که قبل تر برایتان توضیح داده شد مراجعه کرده و نرم افزاری که مناسب با نیاز شماست را انتخاب و از کاربرد های آن بهره مند شوید.

بهترین نرم افزار حسابداری جهان چیست

  • نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس (QuickBooks)

این نرم افزار  از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری خارجی در آمریکا و اروپا است.

نرم افزار حسابداری کوئیک بوکس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده و استفاده آسان از نرم افزار QuickBooks یکی از ویژگیهای این نرم افزار می باشد.

آخرین نسخه نرم افزار کوئیک بوکس در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و شما می توانید به صورت رایگان این نرم افزار را دانلود و از آن استفاده کنید.

نرم افزار کوئیک بوکس دارای سیستم های حسابداری مالی، سیستم مدیریت فروش، خرید، دریافت و پرداخت و مدیریت کارمندان است و بر اساس استانداردهای بین المللی مالی و گزارشگری مالی IFRS طراحی شده.

بهترین نرم افزار حسابداری جهان چیست
بهترین نرم افزار حسابداری جهان
  • نرم افزار حسابداری Manager

این نرم افزار با دارا بودن ۷۰ زبان زنده دنیا از جمله بهترین نرم افزار حسابداری جهان شناخته می شود.

قابل استفاده بر روی سیستم عامل های ویندوز ، مک ، لینوکس و حتی قابل و استفاده تحت وب به صورت ابری میباشد.

این نرم افزار برای کسب وکار های کوچک و استارتاپ ها طراحی شده و در همه ی دنیا بسیار محبوبیت دارد و مشاغل زیادی از این نرم افزار حسابداری استفاده می کنند.

  • نرم افزار حسابداری Microsoft Dynamic

این نرم افزار از معروف ترین نرم افزار های حسابداری است و امروزه کمتر کسی پیدا می شود که با مایکروسافت آشنایی نداشته باشد و با نرم افزار های این کمپانی بزرگ کار نکرده باشد.

نرم افزار مایکروسافت داینامیک (Microsoft Dynamics ) یکی دیگر از بهترین نرم افزار های جهان است و مدیریت فروش و مشتریان، نرم افزار مالی و سیستم جامع مدیریت منابع سازمان از زیرسیستم های این نرم افزار حسابداری محبوب و پر طرفدار هستند.