شرکت حسابدرای آریا تهران با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات مالی و حسابداری به صاحبان مشاغل و بنگاه های اقتصادی متخصص ترین و زبده ترین کارشناسان را گرد هم آورده است. در این مجموعه کلیه خدمات مشاوره مالی بر اساس تخصص و تجربه به شما داده شده و صفر تا صد امور مالی حرفه شما را تضمین میکنیم. برای دریافت بهترین خدمات مشاوره مالی در تهران با شرکت حسابداری آریا تهران تماس بگیرید و از دیگر خدمات ما در حوزه مشاوره مالی تلفنی، حضوری، رایگان و مشاوره مالی اختصاصی و خصوصی و غیره در این مرکز مشاوره مالی بهره مند شوید. برای آشنایی با تیم ما میتوانید خدمات ما ر درصفحه زیر مشاهده کنید.

مشاوره مالی چیست

مشاوره مالی دریافت برنامه راه برای رسیدن به اهداف تخصصی شرکت و سازمان در حرفه خاص خود و سرمایه گذاری برای دستیابی به پیشرفت سازمان میباشد.

از آن جا در هر شرکت و سازمانی مدیران در حرفه خود تخصص لازم را دارند برای ان که بتوانند تمام تمرکز خود را روی پیشبرد اهداف شان بگذارند لازم است که امور مالی شرکت را به دست افراد حرفه ای در این زمینه بسپارند.

وکیل مالیاتی یا مشاور مالی فردی متخصص و با تجربه است که در زمینه های مالی و حسابداری فعالیت می کند و به شما مشاوره مالی و اقتصادی می دهد.

مشاور های مالی تسلط کامل بر روی حقوق و قوانین مالیاتی، تجربه ی اداره ی پرونده های مالیاتی داشته و همچنین مسلط به دانش حسابداری و حسابرسی هستند و در این حوزه ها به مشتریان خود مشاوره می دهند.

برای مشاوره مالی رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات سوالتان را مطرح کنید تا در کوتاهترین زمان بهترین مشاوران ما پاسخ تخصصی شما را بدهند.

مشاوره مالی چیست
تعریف مشاوره مالی و مزایا آن

برخی مسائل مالیاتی پیچیده بوده و فهم و درک آنها سخت است. مشاوران مالی این مفاهیم پیچیده را با جملات ساده تر برای مشتریان بیان می کنند.

مشاور مالی و مالیاتی باید از اطلاعات به روزی برخوردار باشد چرا که که قوانین و مقررات حقوقی روز به روز درحال تغییر هستند.

مهمترین کاری که در ارائه مشاوره خدمات مالی برای مدیران و صاحبان مشاغل انجام میشود این است که بهترین مسیر برای پبشبرد اهداف مالی به آن ها ارائه شده و در این مسیر پر پیچ و خم با ارائه راهکارهای کاربردی آن ها را همراهی میکنند.

 وظایف مشاور مالی

وظایفی که یک مشاور مالی به عهده دارد عبارت است از:

  • مشاوره دادن به مدیران شرکت ها مشاغل و . . . در زمینه افزایش سود.
  • نگه داشتن شرکت ها در مسیر مالی درست.
  • تهیه گزارشات و صورت های مالی و تحویل به مراکز قانونی و مدیران.
  • نظارت مسائل مالی شرکت ها به عهده مشاور مالی است.
  • کمک به مدیران ارشد برای گرفتن تصمیم های درست.

یک مشاور مالی باید در تمام مسیر تصمیم های مالی در کنار فرد بوده و با دادن بهترین راهکارها برای اخذ موثرترین تصمیم مالی او را یاری دهد.

مشاور مالی باید تجربه کافی در این زمنیه داشته باشد زیرا گاهی تخصص تنها مولفه حل مشکلات مالی نیست و لازم است که مشاور در این زمینه تجربه های بیشتری داشته باشد تا بهترین مسیر هموار مالی را در اختیار مشتری قرار دهد.

برای آن که از تخصص مشاور مالی مطمئن باشید لازم است خدمات را از بهترین مرکز مشاوره مالی دریافت کنید که شرکت ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و همواره در مسیر موفقیت سازمان ها و شرکت ها همراه شما هستند.

وظایف مشاور مالی
یک مشاور مالی چه وظایفی دارد

 چرا به مشاوره مالی نیاز داریم

مشاور مالی خوب این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید فرصت ها را دریابید، از گرفتن تصمیم های نادرست جلوگیری کنید، در موقعیت های حیاتی با برنامه جلو بروید و با مدیریت هوشمندانه امور مالی و . . . مقدار دارایی های خود را افزایش دهید.

اگر نمی دانید چگونه سرمایه گذاری گنید یا حتی با دانستن آن پس انداز هایتان را سرمایه گذاری نکرده اید، عمل سرمایه گذاری را انجام داده اید و نه تنها پولتان افزایش پیدا نکرده بلکه از مقدار آن نیز کاسته شده، در شرایط امروز و وجود تورم ها هیچ برنامه ریزی ندارید مراجعه به یک مشاور مالی برای دریافت بهترین مشاوره مالی جواب مشکلات شما است.

 مزایای مشاوره مالی

علاوه بر مشاوره و راهنمایی های مالی، توجه کامل و تمام وقت یک مشاور برای مدیریت وضعیت مالی، داشتن تجربه ی کاری، کنترل دقیق و مداوم سرمایه گذاری ها و کاهش استرس و صرفه جویی در وقت از جمله فواید استفاده از مشاوره مالی هستند که مشتریان از آن برخوردار می شوند.

البتع باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر مشاور مالی نمیتواند نیاز شما را در این مسیر برآورده کند.

پس بهتر است شرکت حسابداری آریا تهران را که بهترین مرکز مشاوره مالی در تهران است را برای این کار برگزینید تا از صفر تا صد تصمیم های پیچیده اقتصادی در کنار شما باشد.

خدمات مشاوره مالی

در هر شرکتی مشاور مالی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند چرا که با ارائه مشاوره ها و اداره منابع و مصارف مالی یک شرکت در تصمیم گیری ها و انجام برخی عمل ها تاثیر گذار هستند.

خدمات مشاوره مالی
ارائه خدمات مشاوره مالی در تهران
مشاوره افزایش سود

تمامی مشاوران در حوزه مشاوره خدمات مالی و اقتصادی تمامی مصارف مالی را رصد می کنند و سعی به حداکثر رساندن میزان سود و کاهش هزینه ها دارند. به طور کلی یک مشاور مالی باید خدمات مالی افزایش سود شرکت در کوتاه مدت، رصد مصارف و هزینه های مالی و . . . را به شرکت ها ارائه دهد.

اصلاح حساب های سازمان

از آن جا که مدیران تخصص کافی در مینه استاندارد ها و اصول حسابداری ندارند، یکی از مهمترین خدمات مشاوره مالی در تهران که انجام میشود تطابق کلیه امور مالی سازمان بر اساس استاندارد ها و اصول حسابداری است.کارشناسان موسسه حسابداری آریا تهران جزیی ترین مغایرت ها را شناسایی و رفع میکنند و تمام نگرانی های شما را در زمینه امور مالی و ساناد و مدارک برطرف میکنند.

پیش حسابرسی بیمه

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که معمولا هزینه های مربوط به بیمه بیشتر از مالیات میشود و شما پس از آن که میزان مالیات مشخص شد میتوانید اعلام اعتراض و درخواست بررسی دوباره کنید.
در مورد بیمه این امکان وجود دارد اما احتمال آن که نتیجه مربوط به پرونده شما تغییر کند بسیار پایین است. پس بهتر است قبل از آن که حسابرسان بیمه حضور پیدا کنند شما میتوانید با بهره گیری از خدمات مشاوره مالی تمام شکاف ها و مغایرت ها را شناسایی کرده و با آمادگی کافی برای این کار حاضر شوید.

مشاوره در سرمایه گذاری قابل برگشت

یکی از پر سود ترین خدماتی که در مشاوره های مالی عاید مدیران میشود این است که بهترین تصمیم های مالی برای اخذ بیشترن سود با توجه به شرایط کاری و تخصصی هر شرکت به ان ها پیشنهاد میشود. در این مسیر مشاور با ارائه راهکار ها از صفر تا صد در کنار مدیر است و برای سرمایه گذاری قابل برگشت و سودآور برنامه ریزی میکند.

تشریح شرایط مالی سازمان

شرایط اقتصادی و مالی هر سازمان با توجه به تخصص و حوزه کاری متفاوت است. یک مشاور زبده باید بتواند با توجه به سابقه کاری و تجربه خود و با تکیه بر تخصص جزییات شرایط مالی ساز مان را تشریح کند و با توجه به شرایط بحرانی بهترین تصمیم را اتخاذ کند.این کار تنها از مشاور مالی خبره و توانمندی بر میاید که در بهترین مرکز مشاوره مالی در حال خدمات رسانی باشد.

برای دریافت ده ها خدمت در زمینه امور مالی و بهره مندی از مشاوره خدمات مالی میتوانید با شرکت حسابداری آریا تهران که بهترین مرکز مشاوره مالی در تهران است تماس بگیرید تا در این زمنیه شما را راهنمایی کنند. در ادامه شما را با تعدادی دیگر از خدمات مشاوره مالی در شرکت حسابداری آریا تهران آشنا خواهیم کرد.

 مشاوره مالی در حوزه منابع انسانی

می توان گفت که نیروی انسانی مهم ترین دارایی یک سازمان است. مدیران برای جذب، استخدام، حقوق و دستمزد کارکنان باید یک برنامه داشته باشند. شرکت ها برای طراحی این برنامه از مشاوران منابع انسانی کمک می گیرند.

و اما طراحی سیستم حقوق، طراحی سیستم پادش، قرارداد کاری، ایجاد سیستم انتقادات و پیشنهادات، مشاوره اظهارنامه مالیات، جذب کارکنان، استخدام نیروی انسانی، تحت پوشش بیمه بودن، آموزش کارکنان و در آخر شرح شغل از جمله برنامه هایی هستند که مشاور مالی در طراحی آنها کمک می کند.

در شرکت حسابداری آریا تهران ما حقوق و دستمزد پرسنل شما را محاسبه خواهیم کرد و در صورتی که حساب های شما با قوانین جدید بیمه مغایرت داشته باشد ما تمام مدارک و اسناد شما را بررسی میکنیم و تمام ایراداتی که باعث جرایم گزاف و اخذ حق بیمه زیاد شود را شناسایی و رفع میکنیم.

 مشاوره در حوزه تامین مالی

تامین مالی و سرمایه گذاری مکمل یکدیگر هستند و در سطوح کسب و کار و شخصی کاربرد دارند. در طول زمان افراد حقیقی و حقوقی چند بار اقدام به سرمایه گذاری می کنند و معمولاً این افراد برای موفقیت در این زمینه به مشاوره مالی و سرمایه گذاری نیاز دارند.

دنیای سرمایه گذاری و تامین مالی به دانش و مهارت خاصی نیازمند است به همین دلیل از مشاوره تامین مالی استفاده می شود چرا که فهم و تحلیل نکات و مسائل مربوط به این زمینه در توان افراد عادی نیست. با وجود موارد گفته شده بسیاری نسبت به این مسائل بی توجهی می کنند و از وجود پروژه های سود آور و اثر بخش بی بهره میمانند.

در این زمینه مشاوران مالی میتوانند شما را یاری کنند تا بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری در پروژه های سودآور و اثربخش داشته باشید.

مشاوره در حوزه تامین مالی
مشاوره تامین مالی

 مشاوره مالی در حوزه ارتباطات بین المللی

با ورود تعداد زیادی از فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی خارجی به کشورمان و مذاکره با افراد ایرانی و به کمک ارتباط با موسسات حسابداری بین الملل، برای تهیه گزارشات مورد نیاز، تجربه کافی برای سرمایه گذاری و تامین مالی با اشخاص ایرانی به دست آوردند.

در زمینه مشاوره خدمات مالی در حوزه ارتباطات بین المللی اطلاعات لازم برای ارتباط با شرکای خارجی به شما داده میشود و شما میتوانید با رعایت نکات اقتصادی کسب و کارتان را گسترش دهید.

 مشاوره نرم افزارهای مالی و حسابداری

پشتیبانی از فرایند های عملیاتی مشتریان، تکنولوژی به کار رفته در ساخت نرم افزار، پشتیبان فنی، سادگی در استفاده، رعایت استاندارد های حسابداری، متناسب بودن با بودجه و توان خرید مشتری و . . . معیار های مورد نظر اصلی برای انتخاب یک نرم افزار مالی و حسابداری هستند.

خوب است بدانید که تا کنون بیش از 150 برند نرم افزار های مالی و حسابداری در کشور ما تولید و فعال هستند.

برای آن که بتوانید بهترین نرم افزار حسابداری را مطابق با کسب و کار خود انتخاب کنید نیاز است که فرد متخصصی در این زمینه شما را یاری دهد تا با شناخت ویژگی های منحصر به فرد هر نرم افزار بهترین را به شما پیشنهاد دهد.

 روش‌های انجام مشاوره مالی

برای صاحبان مشاغل و کسب و کار گاهاً مشکلات خاص مالی به وجود می آید که لازم است تمامی مدارک و اتفاق رخ داده توسط کارشناسان و مشاوران در زمینه ی امور مالی و مالیاتی بررسی شود.

روش‌های انجام خدمات مشاوره مالی شامل موارد زیر هستند که در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم.

روش‌های انجام مشاوره مالی
روش های ارائه مشاوره مالی ، مشاوره مالی رایگان، مشاوره مالی تلفنی، مشاوره مالی حضوری، مشاوره مالی آنلاین
 مشاور مالی رایگان

از طریق دوستان و آشنایان، کتاب مشاوره مالی و یا برخی سایت می توان مشاوره مالی رایگان دریافت کرد. در موسسه حسابداری آریا تهران تلاش کرده ایم برای رفاه حال مشتریان در شرایطی مشاوره مالی را یگان را در اختیارتان قرار دهیم. خدمات مشاوره مالی رایگان از جمله خدمات منحصر به فرد در شرکت ماست که در سایر شرکت ها کمتر به چشم میخورد.

 مشاور مالی شخصی

مشاور مالی شخصی با توجه به میزان دارایی های شما و هدفی که در نظر دارید و اینکه این عملی که قصد انجامش را دارید برای شما از نظر اقتصادی سود دارد یا نه، مشاوره می دهد. مشاور مالی بر شرایط اقتصادی شما نظارت داشته و با در نظر گرفتن ریسک های سرمایه گذاری شما در تصمیمات به شما کمک می کند. به نوعی می توان گفت که مشاور مالی شخصی مسیر بهره وری مناسب از سرمایه را برای شما تعیین می کند.

 مشاور مالی حضوری

بهترین روش برای مسائل دشوار و پیچیده ی مالی مشاوره حضوری است که به طور قطع هزینه ی بیشتری از مشاوره مالی تلفنی دارد. در این نوع مشاوره شما فرصت بیشتری برای دریافت خدمات دارید و میتوانید به صورت رو در رو و ارتباط کلامی و فیزیکی از مشاوره مالی حضوری بهره مند شوید.

 مشاوره مالی تلفنی

برای مسائل و مشکلات ساده می توان از مرکز مشاوره مالی تلفنی استفاده کرد و هزینه ی کمتری نیز دارد. با توجه به مشکلات رفت و آمد و هزینه های مربوط به این قضیه شما میتوانید تنها از طریق تماس تلفنی از خدمات مشاوره مالی تلفنی بهر مند شوید و تصمیمات مربوطه را اتخاذ کنید. در موسسسه ما مشاوره مالی تلفنی با بالاترین کیفیت برای شما انجام میشود که برای دریافت خدمات میتوانید با ما تماس بگیرید.

مشاوره مالی تلفنی
ارائه مشاوره مالی تلفنی در تهران
 مشاوره مالی آنلاین

از روش های کم هزینه و کم دردسر دیگر می توان به مرکز مشاوره مالی انلاین اشاره کرد. در این روش شما با مراجعه به سایت های مشاره مالی مانند سایت شرکت حسابداری آریا تهران و یا استفاده از اپلیکیشن های ساخته شده در این زمینه می توانید مشکلات خود را با مشاوران در میان گذاشته و از کمک آنها بهره مند شوید. دقت داشته باشید در این روش توجه بیشتری به خرج دهید تا به دام افراد سود جو نیفتید. در حوزه ارائه خدمات مشاوره مالی آنلاین سایت ما پیشگام بوده و تمام نیاز های شما را در زمنیه ارائه خدمات مشاوره مالی در تهران برآورده میکند.

اطلاعات قابل ارائه در مشاوره مالی

اطلاعاتی که در مشاوره خدمات مالی ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه راه حل های مناسب مالی برای جلوگیری از جرائم مالیاتی
  • تهیه و تحلیل اطلاعات مالی و حسابداری و شرح شرایط برای مدیران جهت تصمیم گیری های لازم
  • مشاوره در جهت انجام سرمایه های قابل برگشت
  • کمک در حذف هزینه های غیر ضروری
  • تحویل گزارشات مالیاتی و حسابداری در زمان مشخص

 شرکت مشاوره مالی

بخش مالی شرکت ها یکی از مهم ترین قسمت های شرکت است و در صورت بروز مشکل در زمینه مالی، در همه ی قسمت های شرکت مشکلاتی ایجاد می شود. بنابراین لازمه ی هر شرکتی استخدام یک مشاور مالی است.

مشاور مالیاتی با داشتن اطلاعات در زمینه ی و اظهارنامه ها و عملکردهای مالی شرکت، بسیاری از مشکلات مالی شرکت ها حل و فصل نماید و تصویری از آینده را برای سرمایه گذاران و مدیران شرکت ها ترسیم کند.

همه شرکت های مشاوره مالی در تهران و شرکت حسابداری برخلاف شرکت ما دارای تجربه و مهارت نیستند بنابراین قبل از مراجعه به مراکز مشاوره مالی در تهران و یا شهر خود تحقیق کنید و بهترین مرکز مشاوره مالی که حتماً دارای مجوز یا گواهی نامه باشد را انتخاب کنید.

شرکت مشاوره مالی
بهترین شرکت مشاوره مالی در تهران

چگونه مشاور مالی شویم

اگر علاقه به انتخاب شغل مشاور مالی دارید برای ورود به این شغل می توانید یکی از دو روشی که در ادامه برایتان توضیح می دهیم استفاده کنید:

  • روش اول :  شما می‌توانید در یکی از رشته‌های حوزه‌ی مالی، حسابداری یا بازرگانی تحصیلات خود را گذرانده و با کسب آموزش های لازمه، تجربه و مهارت‌ کسب کنید و گرفتن مدرک و گواهی نامه به عنوان یک مشاور مالی وارد بازار کار شوید.
  •  روش دوم : با ثبت ‌نام در دوره‌های تخصصی مربوط به مشاوره‌ی مالیاتی و با گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی مشاور مالیاتی، مدرک معتبر را دریافت کرده و مشغول به کار شوید.

مشاوره‌ی مالیاتی شغل بسیار حساس و تخصصی است و بهتر است در یکی از حوزه‌های رشته‌های حسابداری و مالی زمینه‌ی تحصیلی و دانش علمی خود را بگذرانید.

پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن مدرک می‌توانید در سازمان‌هایی مانند امور مالیات، وزارت اقتصاد و دارایی مشغول به فعالیت شوید. سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی هستند که تمایل به استخدام افراد متخصص در امور مالیاتی و حسابرسی دارند. به طور کلی می توان گفت که بازار کار فارغ‌ التحصیلان رشته‌های مشاور مالی و حسابداری بسیار قابل توجه است.

بعد از فارغ ‌التحصیلی اگر قصد استخدام شدن در شرکتی را داشتید باید مدارک و رزومه‌ی کاری خود را برای شرکت موردنظر ارسال کنید. در صورت تایید اولیه شما باید مراحل آزمون‌های کتبی و مصاحبه‌ی شغلی عمومی و مصاحبه‌ی شغلی تخصصی را پشت سر بگذارید تا در شرکت موردنظر استخدام شوید.

 نرخ مشاوره مالی

مرکز مشاوره مالی فراوانی وجود دارند که مدل های مختلفی از سیاست ها و نرخ های قیمت گذاری را دنبال می کنند. اما به طور کلی هزینه مشاوره مالی بر اساس هر معامله،سرمایه گذاری خرید و دیگر موارد تعیین می شود.

 حجم فعالیت شرکت، نوع فعالیت شرکت (بازرگانی ، تولیدی خدماتی ، پیمانکاری )، تعداد نیروهای مستقر از جلمه دیگر مواردی است که در حق الزحمه مشاوره مالی تاثیر گذار است.

نرخ مشاوره مالی
هزینه مشاوره مالی، تعرفه مشاوره مالی

باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تعرفه خدمات مالی و نرخ مشاوره مالی به درجه و رتبه شرکت حسابداری ارائه دهنده خدمات بستگی دارد. پس در شرکت های حسابداری که درجه و گرید بالاتری دارند قطعا نرخ مشاوره مالی بیشتر از سایر شرکت هاست.

به طور کلی شما میتوانید برای اطلاع از هزینه مشاوره مالی با همکاران ما در شرکت حسابداری آریا تهران تماس بگیرید و نرخ مشاوره مالی در شرکت ما را با سایر شرکت ها مقایسه کنید.