یکی از کار هایی که در حین پروژه های بزرگ مجبور به انجام آن خواهید بود تبدیل پی دی اف به اکسل میباشد که این کار به رو ش های مختلف قابل انجام شدن میباشد. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد و ما در این مقاله تمام روش های تبدیل pdf به اکسل و تبدیل pdf به اکسل فارسی آنلاین و نرم افزار تبدیل pdf به اکسل و تبدیل pdf به اکسل اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر میخواهید کار با نرم افزار اکسل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و با یادگیری صفر تا صد کار با اکسل وارد بازار کار شده و کسب درآمد از این راه داشته باشید میتوانید به صفحه آموزش اکسل ما مراجعه کنید و با مشاهده فیلم های آموزشی رایگان در کوتاهترین زمان به این هدف مهم دست یابید.

فیلم آموزش تبدیل pdf به اکسل

تبدیل pdf به اکسل

تبدیل pdf به اکسل و به خصوص تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی یکی از چالش های کاربران ایرانی میباشد زیرا اکثر سایت هایی تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند و همین امر برای ایرانیان مشکل ساز شده است.

در صورتی که روش های گفته شده برای تبدیل pdf به word و excel برای شما چندان مفید نبود و نتوانستید به هدف خود برسید شاید ناراحت کننده باشد اما شما فقط میتوانید مطالب pdf را در فایل اکسل تایپ کنید و آن را ذخیره کنید.

دقت داشته باشید برای تبدیل pdf به اکسل باید از فایل پی دی افی استفاده کنید که واضح باشد و اگر در آن ها تصاویری وجود دارد باید باکیفیت باشند و در صورتی که عکس متن دست نوشته در آن موجود است باید بدون تاری باشد در این صورت تبدیل فایل پی دی اف به فایل اکسل امکان پذیر نخواهد بود.

در ادامه همه روش های تبدیل پی دی اف به اکسل را به شما آموزش داده ایم.

مقاله پیشنهادی: تبدیل اکسل به پی دی اف

تبدیل pdf به اکسل
تبدیل pdf به اکسل

تبدیل pdf به اکسل فارسی آنلاین

سایت های مختلفی برای تبدیل pdf به word و excel به صورت آنلاین وجود دارد که شما میتوانید از این سایت ها نهایت بهره را ببرید. تبدیل pdf به اکسل فارسی آنلاین میتواند به راحتی حتی از سایت مرجع adobe انجام شود. شما میتوانید با مراجعه به سایت تبدیل pdf به اکسل آنلاین به راحتی این کار را انجام دهید و در کسری از ثانیه فایل مورد نظرتان را به اکسل تبدیل کنید.

شما با ورود به این سایت میتوانید به راحتی بدون محدودیت فایل پی دی اف تان را آپلود کنید و آن را به فایل اکسل تبدیل کنید.

استفاده از این سایت های تبدیل فرمت های آنلاین به شما این امکان را میدهد که بدون صرف زمان زیاد و استفاده از نرم افزار های پر حجم در کمترین زمان تبدیلات خود را انجام دهید.

دیگر سایتی که برای میتواند به شما کمک کند smallpdf میباشد که شما با ورود به این سایت به راحتی فایل مورد نظرتان را آپلود کنید و فایل اکسل را بدون محدودیت دانلود کنید.

دیگر سایتی که در این زمینه فعالیت میکند و شما میتوانید با کمترین چالش تبدیل فایل پی دی اف به excel را انجام دهید سایت ilovepdf میباشد. شما میتوانید با ورود به این سایت از دیگر قابلیت های آن برای کاهش حجم بدون افت کیفیت فایل پی دی اف و ده ها قابلیت دیگر بهره مند شوید.

نرم افزار تبدیل pdf به اکسل

برای تبدیل فایل پی دی اف به اکسل روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از نرم افزار تبدیل pdf به اکسل میباشد. از بهترین و معروف ترین نرم افزار ها در این حوزه نرم افزار PDF to Excel Converter میباشد.

بر اساس نظرات کاربران این نرم افزار بهترین نرم افزار تبدیل pdf به اکسل میباشد. برای انجام این کار با استفاده از نرم افزار باید گزینه را در برنامه انتخاب کنید. در این مرحله شما باید با انتخاب گزینه مراحل تبدیل فایل پی دی اف به excel را به راحتی بپیمایید.

نرم افزار تبدیل pdf به اکسل
نرم افزار تبدیل pdf به اکسل

تبدیل pdf به اکسل اندروید

یکی از مهمترین کار هایی که میتوانید برای تبدیل پی دی اف به اکسل انجام دهید این است که میتوانید با استفاده از برنامه هایی که برای این کار تهیه شده اند بدون هیچ محدودیتی تبدیل pdf به اکسل اندروید را انجام دهید. شما با استفاده از اپلیکیشن PDF to XLS Converter میتوانید به راحتی تبدیلات فرمت فایل های خود را انجام دهید.

اگر شما هم میخواهید بدون نیاز به سیستم کامپیوتری تبدیل pdf به اکسل اندروید را انجام دهید میتوانید از طریق دکمه زیر اقدام به دانلود این نرم افزار کنید.

از قابلیت های این اپلیکیشن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تبدیل فایل های PDF اسکن شده به XLS. برنامه تبدیل PDF به XLS/XLSX می تواند به شما کمک کند جداول PDF را استخراج کرده و فایل های اسکن شده را به صفحات گسترده قابل ویرایش تبدیل کنید.
تبدیل فایل های PDF به XLS بدون محدودیت. شما می توانید هر تعداد فایلی که دوست دارید، رایگان به اکسل تبدیل کنید.

چگونه PDF را به XLS تبدیل کنیم؟

  1. فقط برنامه تبدیل PDF به XLS را نصب و باز کنید سپس فایل PDF خود را که می خواهید از PDF به XLSX تبدیل کنید انتخاب کنید.
    اگر فایل اسکن باشد، OCR به طور خودکار فعال می شود.
  2. منتظر بمانید تا تبدیل pdf به xls فایل را به فرمت XLS/XLSX بازسازی شود.

مبدل PDF به صفحه گسترده به راحتی اسناد PDF را به صورت رایگان به فایل های قابل ویرایش XLSX تبدیل می کند. قالب بندی جدول نیز برای به حداقل رساندن زمان قالب بندی مجدد حفظ می شود.

برعکس شدن حروف در تبدیل pdf به excel

یکی از مشکلاتی که افراد در زمان تبدیل فایل pdf به اکسل دارند برعکس شدن حروف در تبدیل pdf به excel و بیشتر این مشکل در فایل های پی دی اف رمز دار انجام میشود. در این زمان بهترین کار امتحان کردن سایت های تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین میباشد.

اگر با این روش مشکل برعکس شدن حروف در تبدیل pdf به excel رفع نشد میتوانید از نرم افزار اندورید معرفی شده در قسمت بالا کمک بگیرید. به احتمال زیاد با امتحان کردن این اپلیکیشن میتوانید بدون مشکل فایل پی دی اف تان را به اکسل تبدیل کنید.

تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی

یکی از راحت ترین روش ها برای تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی این است که از google docs برای این کار استفاده کنید و قابلیت های آن را نادیده نگیرید.

برای این کار شما میتوانید گوگل درایو خود را باز کنید و با حساب کاربری خود از آن استفاده کنید. برای ورود میتوانید روی لینک google drive کلیک کنید.

در این مرحله شما باید فایل پی دی اف مورد نظرتان را در آن آپلود کنید.

بعد از آپلود فایل باید روی آن کلیک راست کنید و از میان گزینه های نمایش داده شده گزینه Open With و سپس Google Docs را انتخاب کنید.

در نهایت فایل شما به خوبی فایل اکسل تبدیل میشود و میتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی
تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی

سوالات متداول

روش های تبدیل pdf به اکسل کدام است؟

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد و شما هم میتوانید از سایت های معرفی شده به صورت آنلاین این کار را انجام دهید و یا میتوانید با نرم افزار های کامپیوتری و اپلیکیشن های اندروید که در مقاله معرفی شده اند فایل پی دی اف را به اکسل تبدیل کنید.

تبدیل پی دی اف فارسی به اکسل بدون بهم ریختگی چگونه امکان پذیر است؟

در این زمینه شما میتوانید از سایت های تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین بهره بگیرید که یکی از بهترین سایت ها در این حوزه سایت ilovepdf میباشد. سایر سایت های معتبر در این حوزه در سایت معرفی شده اند.