آزمون حسابداری فنی حرفه ای

آزمون حسابداری فنی حرفه ای از جمله آزمون هایی است که شما میتوانید با کسب نمره قبولی مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای را دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید.

در این بخش برای آن که شما بیشتر با آزمون حسابداری فنی حرفه ای آشنا شوید و نمونه سوالات آزمون حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای را برای شما قرار داده ایم و فضای آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای را برای شما شبیه سازی کردیم.

در شرایط اصلی آزمون حسابداری فنی حرفه ای به این صورت است که 40 سوال به شما داده میشود و در صورتی که شما بتوانید به 20 سوال پاسخ صحیح دهید در این آزمون قبول خواهید شد.

شبیه سازی آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای در این صفحه به این صورت است که ما برای شما 60 سوال آماده کرده ایم و اگر شما به 30 سوال پاسخ صحیح دهید نمره قبولی را کسب کرده اید. در این شبیه ساز آزمون حسابداری فنی حرفه ای میتوانید در پایان پاسخ های صحیح را مشاهده کنید و مجدد آزمون دهید.

اگر آماده ای شروع کن ببینیم چیکار میکنی😎


آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای

امیدواریم در آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای بالا قبول شده باشید اما اگر سوالات برای شما سخت بود و یا مشکلی در این سوالات وجود داشت ممنون میشیم در بخش نظرات ایرادات این آزمون را به ما اطلاع دهید تا در کوتاهترین زمان ایرادات را رفع کنیم.

اگر میخواهید به صورت تخصصی با سوالات حسابداری آشنا شوید و صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرید هم میتوانید از فیلم های رایگانی که در صفحه آموزش حسابداری قرار داده ایم بهره ببرید.

اگر بخواهید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید نیز میتوانید در کلاس های آموزشی ما شرکت کنید و یا تنها با خرید ادامه فیلم های آموزشی با کمترین هزینه صفر تا صد حسابداری را یاد بگیرید و با بهترین نمره در آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای قبول شوید.

برای آن که شما بتوانید آموخته های خود را مورد سنجش قرار دهید و ببینید با آنچه بلدید تا چه حد در آزمون آنلاین حسابداری موفق خواهید بود میتوانید در این آزمون را مجدد شرکت کنید و دانش خود را بسنجید.

در نهایت بعد از آن که شما توانستید از میان نمونه سوالات حسابداری که در این صفحه قرار داده شده به بیشتر از 70٪ آن ها پاسخ صحیح دهید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که از عهده آزمون حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای برآیید.

از دیگر منابعی که ما به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با سوالات آزمون حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای از آن بهره ببرید سوالات مصاحبه حسابداری در آریا تهران میباشد.

ما در این صفحه تمام سوالاتی که برای مصاحبه حسابداری از شما پرسیده میشود را قرار داده ایم و شما میتوانید با ثبت ایمیل تان نمونه سوالات استخدام حسابدای را به صورت pdf دریافت کنید.

در ادامه شما را بیشتر با نحوه برگزاری آزمون حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای آشنا میکنیم تا از همه جهت برای شرکت در آموزن حسابداری فنی و حرفه ای آماده شوید.

آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای
آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای

امتحان عملی حسابداری فنی حرفه ای

همان طور که میدانید برای آن که بتواند مدرک بین المللی فنی و حرفه ای حسابداری دریافت کنید نیاز است در آزمون تئوری حسابداری و امتحان عملی حسابداری فنی حرفه ای شرکت کنید و در هر دو مورد نمره قبولی را کسب کنید.

در ابتدا از شما آزمون تئوری حسابداری و یا آزمون کتبی گرفته میشود و در صورتی که بتوانید در این آزمون نمره قبلی را کسب کنید موفق خواهید شد در امتحان عملی حسابداری فنی حرفه ای شرکت کنید.

شما برای آزمون عملی حسابداری فنی حرفه ای در صورتی که در آزمون رایانه کار حسابداری شرکت کنید از شما آزمون کار با نرم افزار هلو گرفته میشود اما در صورتی که دوره انتخابی شما حسابدرای مقدماتی و یا حسابداری بازار کار باشد آزمون عملی حسابداری فنی و حرفه ای به صورت تيوری خواهد بود و شما باید سوالات تشریحی را در حضور بازرس مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای حل نمایید.

یکی از برترین آموزش های ما در آموزشگاه حسابداری آریا تهران آموزش حقوق و دستمزد میباشد که در این دوره آموزشی برترین اساتید حسابداری حضور دارند و شما میتوانید با شرکت در این دوره آموزشی صفر تا صد حسابداری مناسب برای ورود به بازار کار را یاد بگیرید.

آزمون تئوری حسابداری

اولین بخش از آزمون حسابداری فنی حرفه ای آزمون تئوری میباشد که این آزمون شامل سوالات چهار گزینه ای یا تستی میباشد که شما باید از میان ۴۰ سوال حداقل به ۲۰ مورد پاسخ درست بدهید تا در این آزمون قبول شوید. در این صورت شما نمره 50 از 100 را کسب خواهید کرد و مجوز آزمون عملی حسابداری فنی و حرفه ای را دریافت میکنید.

حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی حسابداری فنی حرفه ای 50 میباشد و اگر شما بتوانید این آزمون را با موفقیت به اتمام برسانید میتوانید در آزمون عملی شرکت نید و اگر در آزمون عملی نیز قبول شوید میتوانید مدرک بین المللی حسابداری فنی و حرفه ای دریافت کنید.

شرایط آزمون حسابداری فنی حرفه ای

تا اینجا شما تا حدودی با امتحان حسابداری فنی حرفه ای آشنا شدید و متوجه شدید که برای دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای باید چه شرایط فنی و علمی داشته باشید اما سیوالی که مطرح میشود این است که شرایط آزمون حسابداری فنی حرفه ای چیست و آیا هرکسی میتواند در این آزمون شرکت کند یا خیر؟

در واقع شما باید در دوره های آموزش حسابداری شرکت کنید و سپس توسط آموزشگاهی که در آن دوره را گذرانده اید به سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی میشوید و میتوانید برای دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای در آزمون حسابداری فنی حرفه ای شرکت کنید.

از مهمترین شرایط آزمون حسابداری فنی حرفه ای ارائه مدارک زیر میباشد:

  • ارائه فرم پرتال برای ثبت نام در آزمون حسابداری فنی و حرفه ای
  • یک عکس 3*4
  • فیش واریزی 235هزار تومان
  • فیش تسویه حساب

پس اولین کاری که باید برای شرکت در آزمون حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای انجام دهید این است که باید در بخش آزمون حسابداری در پرتال فنی و حرفه ای ثبت نام کنید و فرم را برای ثبت نام ارائه دهید.

نکته:

اگر میخواهید دو مدرک حسابداری فنی و حرفه ای دریافت کنید میتوانید در دوره آموزش حسابداری بازار کار شرکت کنید تا هم مدرک حسابداری رایانه کار مالی و هم مدرک حسابداری حقوق و دستمزد بگیرید. با شرکت در این دوره آموزشی کار با نرم افزار هلو را نیز یاد خواهید گرفت و میتوانید به سرعت برای ورود به بازار کار آماده شوید.

شرایط آزمون حسابداری فنی حرفه ای
شرایط آزمون حسابداری فنی حرفه ای

زمان آزمون حسابداری فنی حرفه ای

بعد از آن که شما در پرتال آزمون حسابداری فنی و حرفه ای ثبت نام کردید میتوانید زمان آزمونی که برای شما در نظر گرفته شده است را مشاهده کنید.

زمان آزمون حسابداری فنی و حرفه ای به صورت تلفنی و همچنین از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ اطلاع رسانی میشود و شما میتوانید از راه های مختلف برای حضور در آزمون آماده شوید.

یک هفته قبل از برگزاری آزمون فنی و حرفه ای میتوانید کارت ورود به جلسه را از سایت دریافت کنید.

در آموزشگاه آریا تهران برای آن که شما این مراحل را بدون نگرانی از فراموش شدن زمان آزمون و دریافت کارت جلسه آزمون تمام مراحل توسط همکاران ما پیگیری میشود و ما یک روز قبل از آزمون نیز با شما تماس میگیریم تا بدون هیچ گونه نگرانی در این آزمون شرکت کنید.

از دیگر امکاناتی که ما برای شرکت در آزمون عملی حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای برای شما قرار داده ایم این است که شما میتوانید قبل از هر ازمونی در جلسات رفع اشکال به صورت خصوصی و عمومی شرکت کنید و با حداکثر دانش در این آزمون ها شرکت کنید.

ما هرکاری میکنیم تا شما بدون هیچ گونه استرس و نگرانی بتوانید در این آزمون شرکت کنید و تجربه خوبی از شرکت در کلاس های ما و دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای حسابداری داشته باشید.

هزینه آزمون حسابداری فنی حرفه ای

هزینه آزمون حسابداری فنی حرفه ای در صورتی که در کلاس های ما شرکت کرده باشید و آموزشگاه شما را برای شرکت در آزمون معرفی کند 100 هزار تومان میباشد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید.

شیوه برگزاری آزمون حسابداری فنی حرفه ای

آزمون حسابداری سازمان فنی حرفه ای در دو مرحله گرفته میشود و کارآموزان باید ابتدا در آزمون تئوری شرکت کنند و در صورتی که بتوانند حداقل نمره قبولی را کسب کنند میتوانند در آزمون عملی شرکت کنند.

در آزمون تئوری یا آزمون کتبی حسابداری فنی و حرفه ایسوالاتی دقیقا مانند آنچه در قسمت بالا ارائه دادیم در اختیارتان قرار داده میشود و شما میتوانید با کسب نمره 50 از 100 وارد مرحله بعدی آزمون شوید.

در مواردی آزمون عملی شامل سوالات تشریحی میباشد و در صورتی که عناوین دیگری را برای آزمون انتخاب کرده باشید میتوانید به صورت عملی کار با نرم افزار های حسابداری را آزمون دهید.

محل برگزاری آزمون فنی و حرفه ای حسابداری

آزمون فنی و حرفه ای حسابداری در یکی از مراکز فنی و حرفه ای برگزار میشود و شما میتوانید با مراجعه به این مرکز فنی و حرفه ای آزمون خود را با موفقیت پشت سر بگذرانید.

محل برگزاری و ساعت آزمون یک هفته قبل از برگزاری در کارت ورود به جلسه اعلام میشود و همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را از این موضوع مطلع میکنند.

آزمون آنلاین حسابداری آموزشگاه آریا تهران

ما برای آن که شما بتوانید بیشتر با نمونه سوالات آزمون فنی و حرفه ای حسابداری آشنا شوید آزمون آنلاین را مطابق با سوالات فنی و حرفه ای در این صفحه قرار دادیم. شما میتوانید با این آزمون آنلاین تا حدودی با آزمون فنی و حرفه ای آشنا شوید و برای شرکت در این آزمون با حداکثر آمادگی حضور یابید.

اگر سوالی در مورد آزمون فنی و حرفه ای حسابداری دارید که در این صفحه به این صفحه به آن پاسخ داده نشد میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

آزمون حسابداری فنی و حرفه ای چگونه است؟

ما در این صفحه برای آشنایی بیشتر شما با آزمون فنی و حرفه ای نمونه سوالات را در قالب آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی و حرفه ای قرار دادیم و شما میتوانید پاسخ صحیح سوالات را در پایان این آزمون مشاهده کنید.

چطور برای آزمون فنی و حرفه ای حسابداری آماده شویم؟

شما میتوانید با شرکت در آزمون آنلاینی که در این صفحه برایتان قرار داده ایم و پاسخ صحیح به حداقل 50٪ سوالات برای شرکت در آزمون اصلی آماده شوید. شرایط شرکت در آزمون فنی و حرفه ای حسابداری در این صفحه توضیح داده شده است.