آیا به دنبال موشکی هستید که شما را در سریع ترین زمان به اهدافتان برساند؟ میخواهید در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید اما نمیدانید از کجا و چگونه شروع کنید؟ ما موشک پیشرفت شما را روشن میکنیم و برای سبقت گرفتن در دنیای رقابت ها تا پایان کار در کنارتان هستیم. با شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار جرقه پیشرفت شما روشن شده و تا انتهای این دوره با مهارت های کسب شده درآمدی چندین برابر حال حاضرتان کسب میکنید. دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار نیاز به پیش نیازی ندارد و شما صرفا با دانش ابتدایی خود میتوانید با گذراندن این دوره فشرده وارد بازار کار شوید. یکی از خدمات ویژه ای که ما برای شما عزیزان فراهم کرده ایم آموزش حسابداری رایگان میباشد که میتوانید بیشتر با این حوزه از بخش آموزش ما آشنا شوید و برای شرکت در دوره های حضوری و آنلاین تصمیم بگیرید.

دوره آموزش حسابداری بازار کار

در آموزش ویژه بازار کار حسابداری مسیری پیش روی شما قرار میگیرد که حتی با دانش اندک خود از حسابداری میتوانید به سرعت در این مسیر پیشرفت کنید.

شرکت در دوره های حسابداری بازار کار سبب میشود که تمام فوت و فن کار حسابداری در شرکت خای خرد و کلان را یاد بگیرید و با نحوه استخدام و کسب بهترین فرصت شغلی بیشتر آشنا شوید.

دوره آموزش حسابداری بازار کار در آموزشگاه ما تنها یک دوره تئوری و آکادمیک نیست بلکه ما این کلاس را به صورت تئوری/عملی مدیریت میکنیم و هدف ما از برگزاری این دره آموزش کاربردی حسابداری بازار کار به شماست.

این دوره آموزش حسابداری با تدریس مفاهیم پایه و اصول حسابداری آغاز شده و کلاس به صورت پروژه محور برای پیشرفت دو چندان کارآموزان پیش میرود.

شما در یک دوره 2/5 تا 3 ماهه برای کسب بهترین فرصت های شغلی در حوزه حسابداری آموزش میبینید و در پایان این دوره با شرکت در آزمون حسابداری بازار کار مدرک فنی و حرفه ای دریافت میکنید.

با دریافت مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای میتوانید جذب شرکت های معتبر در حوزه حسابداری شوید و یا حتی اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید این مدرک یک امتیاز مثبت برای مهاجرت شما و کسب درآمدتان درکشورهای خارجی میشود.

با گذراندن این دوره به سرعت برای ورود به بازار کار و استخدام در شرکت های حسابداری از جمله آریا تهران آماده میشوید.

برای اطلاع از شرایط استخدام و آماده شدن برای استخدام در شرکت حسابداری آریا تهران و یا گذراندن دوره های کارآموزی وارد صفحه استخدام حسابدار شوید.

نحوه برگزاری کلاس حسابداری بازار کار

کلاس های حسابداری بازار کار در آموزشگاه آریا تهران با رعایت نکات بهداشتی در محیطی کاملا آرام و علمی برگزار میشود.

دوره حسابداری ویژه بازار کار در آموزشگاه ما در مدت زمان 2 الی 3 ماه طول میکشد و این دوره به صورت فشرده برگزار میشود.

ساعت برگزاری این کلاس ها در بهترین ساعات روز مناسب با تایم خالی شما در بعد از ظهر ها برگزار میشود تا تا اگر مشغول به کاری هستید و یا مشغله ای دارید نگرانی از این بابت نداشته باشید.

تایم کلاس های دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار در آموزشگاه ما هر جلسه 3 ساعت میباشد و هر هفته 2 جلسه برگزار میشود.

دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار میشود.

در صورتی که قصد شرکت در کلاس خصوصی حسابداری بازار کار را داشته باشید بادی تعداد نفرات کلاس 1 تا 2 نفر باشد.

حداقل تعداد نفرات برای برگزاری کلاس حسابداری بازار کار عمومی 3 نفر به بالا میباشد.

در دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار حضوری شما امکان استفاده از سیستم آموزشگاه را دارید و میتوانید تمامی مباحث برای آموزش نرم افزار حسابداری را به صورت عملی یاد بگیرید.

اگر سوالی در مورد شرایط برگزاری کلاس و نحوه ثبت نام دارید در دوره حسابداری ویژه بازار کار دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را برای ثبت نام راهنمایی کنند.

بازار کار دوره حسابداری بازار کار

حسابداری یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین رشته ها در ایران است که با یادگیری مفاهیم و اصول حسابداری میتوانید در هر شرکتی به عنوان حسابدار و حتی رئیس حسابداری مشغول به کار شوید.

حسابداری یکی از رشته هایی است که کسانی که در این رشته تخصص دارند هرگز بیکار نمیمانند و همیشه شغلی برای آن ها با مزایای خوب وجود دارد.

ما برای برگزاری دوره حسابداری ویژه بازار کار از جدیدترین متد های آموزشی استفاده میکنیم.

پس از سال ها آموزش ما بهترین شیوه آموزشی را در این دوره به کار گرفته ایم تا شما در مدت زمان کوتاهی تمام مهارت هایی که یک حسابدار باید بداند را آموزش ببینید.

پس از پایان دوره حسابداری ویژه بازار کار به شما مدرک بین المللی حسابداری اعطا میشود و شما میتوانید با ترجمه مدرک معتبرتان به راحتی برای مهاجرت و کسب و کار در خارج از کشور نیز اقدام کنید.

مزایا دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

  • شما در دوره آموزش حسابداری بازار کار با مفاهیم اصول کاربردی حسابداری آسنا میشوید.
  • نحوه کار با بهترین نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار را یاد میگیرید.
  • مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت میکنید و میتوانید با مدرک معتبر در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار شوید.
  • از دانش متخصص ترین دبیران حسابداری مطرح در سطح تهران بهره مند میشوید.
  • امکان کارآموزی پس از گذراندن دوره در شرکت حسابداری آریا تهران برای شما فراهم است.
  • ما پس از سپری شدن دوره بهترین فرصت های شغلی حسابداری را به شما معرفی میکنیم و شما را برای ورود به بازار کار حمایت میکنیم.
  • در صورتی که در دوره های دیگر حسابداری آموزشگاه ما ثبت نام کنید میتوانید از تخفیف پلکانی بهره مند شوید.

سرفصل آموزش حسابداری بازار کار

ما در دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار تمامی سرفصل های تعیین شده از جانب سازمان فنی و حرفه ای کشور را با تمام جزییات و به ترتیب به شما اموزش میدهیم.

در این دوره شما علاوه بر مطالب تئوری به صورت عملی نیز نحوه کار با نرم افزار های حسابداری را یاد میگیرید و به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده میشود.

در دوره حسابداری ویژه بازار کار شما تحت آموزش حسابداری مقدماتی قرار میگیرید و پس از آن اصول حسابداری در شاخه های مختلف و کار با نرم افزار حسابدرای به شما آموزش داده میشود.

سرفصل های دوره آموزش حسابداری بازار کار عبارتند از :

  • آشنایی با اصول و مفاهیم حسابداری
  • بررسی و طبقه بندی اجزای موجود در حسابداری حقوق و دستمزد شرکت های خدماتی و تولیدی
  • تنظیم لیست مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان
  • آموزش ساخت دوره مالی و امکان دسترسی کاربران در حسابداری پیشرفته
  • آموزش کدینگ حسابداری متناسب با حوزه کاری شرکت مورد نظر
  • آموزش تقسیم بندی و طبقه بندی انواع حساب تفصیلی در نرم افزار های حسابداری
  • چگونگی انجام عنملیات چک های دریافتی و پرداختی در امور مالی
  • بررسی صورت های مالی و تهیه گزارش مغایرت صورت های بانکی
  • آموزش انبار گردانی
  • آموزش گردش کالا در امور انبار
  • بررسی امور فروش محصولات و خدمات شرکت مورد نظر
  • آموزش تهیه گزارش فروش در انبار
  • آموزش محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد
  • ثبت دارایی های ثابت و انجام محاسبات مربوط به استهلاک حوزه کاری
  • انجام امور پایان سال مالی
  • تهیه گزارش مالی
  • تحریر دفاتر مالی

سوالات متداول

سرفصل های دوره آموزش حسابداری بازار کار؟

تمامی سرفصل های آموزشی دوره حسابداری بازار کار مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و ما علاوه بر آن با تمرینات تئوری و عملی شما را برای ورود به بازار کار آماده میکنیم.

هزینه دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار چقدر است؟

هزینه این دوره ممکن است متغیر باشد اما در حال حاضر در سال 1400 هزینه آموزش حسابداری بازار کار 999هزارتومان میباشد. برای اطلاع از قیمت از قیمت دوره آموزش حسابداری بازار کار میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

طول دوره آموزش حسابداری کاربردی حقوق و دستمزد چقدر است؟

ما تلاش کرده ایم تا این دوره را به صورت فشرده در روز ها و ساعات متنوع برگزار کنیم تا شما با یادگیری اصول این دوره به سرعت وارد بازار کار شوید.