حسابدار حقوق و دستمزد باید توانایی لازم برای محاسبه حقوق و دستمزد بر اساس قوانین وزارت کار و بیمه را کسب کرده کرده باشد و با نحوه تنظیم گزارش اطلاعات فردی کارکنان آشنایی لازم را داشته باشد. اگر فارغ التحصیل و یا حتی دانشجوی رشته حسابداری هستید و میخواهید خیلی سریع وارد بازار کار شوید شرکت در دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد یکی از دوره های درآمدزا برای شماست. شما با شرکت در کلاس آموزش جامع حسابداری حقوق و دستمزد و سایر کلاس های آموزش حسابداری رایگان آموزشگاه حسابداری آریا تهران مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای دریافت میکنید و میتوانید با این مدرک در ایران و یا کشور های خارجی مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید.

دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

ما در شرکت حسابداری آریا تهران علاوه بر ارائه خدمات حسابداری برای آموزش رایگان حسابداری حقوق و دستمزد گام مثبتی برداشته ایم و تعدادی فیلم در این جهت برای شما در این صفحه قرار داده ایم.

در دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد به شما مهمترین اصول محاسبه حقوق و دستمزد را بر اساس قوانین کارو بیمه آموزش میدهیم و با نحوه تنظیم قرارداد کاری کارکنان و نحوه محاسبه اضافه کاری ، عیدی ، ماموریت ، مالیات و کسر کار و … آشنا میشوید.

امروزه بازار کار حسابداری حقوق و دستمزد در ایران بسیار رونق یافته است زیرا مدیران موفق تمام تمرکز خود را برای انجام امور تخصصی صرف میکنند و رسیدگی به امور مالی و حسابداری و امور مربوط به حقوق و دستمزد کارمندان را به حسابداران حرفه ای میسپارند.

ما در این صفحه تعدادی فیلم برای آموزش رایگان حسابداری حقوق و دستمزد قرار داده ایم تا شما را با مباحث مهم این شاخه از حسابداری آشنا کنیم.

دوره آموزش جامع حسابداری حقوق و دستمزد به صورت یک کارگاه تئوری /عملی برگزار میشود و شما علاوه بر اصول تئوری با نحوه کار با نرم افزار به صورت عملی آشنا میشوید.

آموزش کامل حقوق و دستمزد در آموزشگاه حسابداری آریا تهران زیر نظر بهترین اساتید حسابداری تهران انجام میشود و شما در انتهای دوره میتوانید با شرکت در آزمون حسابداری حقوق و دستمزد مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید.

قیمت دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

دوره آموزشی حسابداری حقوق و دستمزد در آموزشگاه ما به وصرت خصوصی و عمومی برگزار میشود.

قیمت دوره آموزشی حسابداری حقوق و دستمزد در آموزشگاه حسابداری آریا تهران 450/000 تومان میباشد.

قیمت دوره های خصوصی در آموزشگاه ما هر جلسه 65/000 تومان میباشد.

برای آشنایی بیشتر شما با این دوره آموزشی ما آموزش رایگان حسابداری حقوق و دستمزد را در قالب ویدی. در این صفحه قرار داده ایم.

شما میتوانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی حقوق و دستمزد با همکاران ما تماس بگیرید.

ما سرفصل های این دوره را به صورتی قرار داده ایم که شما میتوانید در پایان این دوره به سرعت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

برای اطلاع از شرایط استخدام و آماده شدن برای استخدام در شرکت حسابداری آریا تهران و یا گذراندن دوره های کارآموزی وارد صفحه استخدام حسابدار شوید.

قیمت کلاس آموزش حسابداری حقوق و دستمزد عمومی

قیمت کلاس آموزش حسابداری حقوق و دستمزد عمومی در آموزشگاه حسابداری آریا تهران 450/000 تومان برای تمام دوره در نظر گرفته شده است.

کیفیت کلاس حقوق و دستمزد عمومی و سرفصل های آموزشی در هر دو کلاس خصوصی در آریا تهران یکسان بوده و تفاوتی با هم ندارند.

تنها تفاوت کلاس حقوق و دستمزد خصوص و عمومی در تعدا نفرات شرکت کننده در دو دوره است.

قیمت کلاس آموزش حسابداری حقوق و دستمزد خصوصی

کلاس حقوق و دستمزد خصوصی در آموزشگاه آریا تهران هر جلسه 65/000 تومان در نظر گرفته شده است.

شما میتوانید در ساعاتی که تمایل بیشتری برای شرکت در دوره آموزش کامل حقوق و دستمزد دارید با همکاران ما هماهنگی های لازم را داشته باشید و کلاس حقوق و دستمزد خود را در آن ساعات برگزار کنید.

مزایا آموزش حسابداری حقوق و دستمزد

شما در انتها دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد توانایی های زیر را کسب خواهید کرد و برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را کسب میکنید.

  • آشنایی با اصول محاسبه حقوق و دستمزد بر اساس قوانین وزارت کار و بیمه
  • توانایی تهیه گزارشات مربوط به حقوق پرسنل و ارائه گزارش به مدیریت مجموعه
  • ثبت و بررسی قرارداد کارمندانو پرسنل و توانایی پردازش قرارداد ها
  • توانایی محاسبه عیدی، پاداش، مزایا، مرخصی با حقوق و بدون حقوق و ارارئه گزارش و سند مربوطه
  • توانایی محاسبه بازخرید مرخصی کارکنان و ارائه گزارشات و اسناد مربوطه
  • تهیه گزارشات سنوات خدمت و توانایی تحلیل و بررسی اسناد و مدارک مربوطه
  • محاسبه و ارسال بیمه کارکنان به سازمان بیمه تامین اجتماعی
  • محاسبه مالیات حقوق و درآمد کارکنان سازمان و آشنایی با درصد های معافیت مالیات در امور خاص
  • بررسی میزان بدهی های مالیاتی و پرداخت مالیات و رسیدگی به امور مالیاتی سازمان برای جلوگیری از جریمه های مالیاتی (اگر نمیدانید چقدر بدهی مالیاتی دارید میتوانید با راهکارهای گفته شده در مقاله استعلام بدهی مالیاتی با شناسه ملی خودتان از میزان بدهی و معوقات مالیاتی تان مطلع شوید)

شما در دوره آموزش کامل حقوق و دستمزد با تمامی این موارد و ده ها مورد تخصصی دیگر آشنا میشوید و توانایی حضور در بازار کار و بنگاه های اقتصادی مختلف را کسب خواهید کرد.

کلاس حقوق و دستمزد

کلاس حقوق و دستمزد در آموزشگاه حسابداری آریا تهران از پرطرفدار ترین کلاس هاست زیرا بازار کار این رشته در ایران رو به رونق است و تمامی بنگاه های اقتصادی به یک حسابدار خبره و ماهر در زمینه محاسبه حقوق و دستمزد نیاز دارند.

در کلاس حقوق و دستمزد شما تسلط کافی به امور مالیاتی در زمینه حقوق کارکنان پیدا خواهید کرد و به یک حسابدار حرفه ای در این زمینه تبدیل میشوید.

در این کلاس شما از صفر تا صد با مفاهیم حقوق و دستمزد آشنا میشوید و جزوات مربوط به دوره آموزشی حقوق و دستمزد را در قالب pdf دریافت میکنید.

مطالب آموزشی در هر جلسه کلاس حقوق و دستمزد ضبط میشود و در اختیار کارآموزان محترم قرار میگیرد تا بتوانند چندین بار مباحث تدریس شده را مرور کنندو در این زمینه تخصص پیدا کنند.

سرفصل های حسابداری حقوق و دستمزد

سرفصل های حسابداری حقوق و دستمزد در آموزشگاه حسابداری آریا تهران با توجه به سرفصل های تعیین شده از جانب سازمان و فنی و حرفه ای میباشد و کلیه مباحث کاربردی حسابداری حقوق و دستمزد به شما عزیزان آموزش دادده میشود.

کیفیت تدریس حقوق و دستمزد در آموزشگاه ما از سایر آموزشگاه ها بالاتر میباشد که دلیل آن بهره گیری از بهترین اساتید در سطح تهران و آموزش مباحث در قالب کارگاه تئوری/عملی است.

سرفصل های آموزش حسابداری حقوق و دستمزد در آموزشگاه حسابداری آریا تهران عبارتند از :

  • آشنایی اب اصول محاسبه حقوق و دستمزد بر اساس قوانین
  • آموزش رایگان حسابداری حقوق و دستمزد
  • آموزش جامع حسابداری حقوق و دستمزد
  • آموزش کامل حقوق و دستمزد
  • دوره آموزشی حقوق و دستمزد
  • آموزش جامع حسابداری حقوق و دستمزد

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام دوره مورد نظرتان با همکاران ما در شرکت حسابداری آریا تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول

سرفصل های دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد؟

تمامی سرفصل های آموزشی دوره حسابداری حقوق و دستمزد مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و ما علاوه بر آن با تمرینات تئوری و عملی شما را برای ورود به بازار کار آماده میکنیم.

طول دوره آموزش حسابداری کاربردی حقوق و دستمزد چقدر است؟

ما در آموزشگاه این دوره را در ساعات مختلف و روز های متنوع برگزار میکنیم تا هیچکس برای شرکت در این دوره مشکلی نداشته باشد و بتواند از مطالب آموزشی به خوبی استفاده کند.

هزینه دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد چقدر است؟

با توجه به تغییر هزینه کلاس ها در فصول مختلف بهتر است برای اطلاعات دقیق با همکاران ما در آموزشگاه تماس بگیرید.